Maison Esthetique

Cei de la redutti.ro au pornit o campanie de testare: Traieste o luna pe cupoane 🙂 Nu stiu exact care sunt regulile de participare, insa le puteti scrie 🙂

Eu am ajuns la ei prin intermediul Iulianei. Am fost la un scurt interviu si apoi am luat testarile in primire, chiar de a doua zi.

Primul voucher testat a fost la Maison Esthetique pentru spalat, tratament de regenerare, tuns si coafat. Review-ul il puteti gasi aici, insa pentru cei mai lenesi din fire care nu vor sa deschida un tab in plus, iata ce am scris:

“Cred că în fiecare dintre noi zace o mică doză de scepticism. Mai ales atunci când ni se oferă produse sau servicii la preţuri reduse. Nici eu nu mă abat de la regulă. Însă pentru că era momentul să îi acord atenţie părului meu, mi-am luat inima în dinţi şi am ales un voucher de pe Groupon la Maison Esthetique care includea spălat, tratament de regenerare, tuns și coafat.

Maison Esthetique

La Maison Esthetique mi s-a demonstrat că nu e cazul să îmi fac probleme. Calitatea serviciilor şi atitudinea personalului sunt aceleaşi indiferent că plăteşti preţul întreg sau beneficiezi de un voucher.

Salonul este  situat pe strada Cezar Boliac, în apropiere de piaţa Alba Iulia. Numele este inscripţionat pe clădire astfel încât mi-a fost destul de uşor să-l găsesc.  Străduţa nu este foarte circulată şi am putut găsi loc de parcare imediat (cine circulă cu maşina în Bucureşti ştie cât de problematic este acest aspect).

Ajunsă înăuntru am descoperit un spațiu primitor, decorat în culori calde.  Am fost  întâmpinată de Alin, stilistul care a avut grijă de podoaba mea capilară. Foarte amabil, s-a oferit să îmi facă un ceai, înainte de a mă spăla pe cap, pentru a avea timp să ajungă la o temperatură potrivita până terminam.

Aranjarea părului

Spălatul a fost o plăcere. A fost foarte atent să nu îmi provoace vreun disconfort, şi m-a întrebat la fiecare pas dacă temperatura apei e potrivita, dacă stau confortabil, dacă îmi manevrează părul ok. Am beneficiat şi de un tratament de regenerare, care a venit însoţit de un masaj capilar foarte relaxant.

La partea cu tunsul am optat doar pentru tunsul vârfurilor pentru că nu am vrut decât să scap de vârfurile degradate.  Am negociat dimensiunea care urma sa fie tunsă şi mi-a promis că nu voi observa diferenţe în ceea ce priveşte lungimea. Însă, bineînţeles că am fost emoţionată până m-am ridicat de pe scaun.

Fiind înnebunită după bucle, în mod evident la coafat i-am cerut onduleuri lejere, pe care mi le-a făcut cu ajutorul periei şi al uscătorului. Mi-a plăcut că a insistat pe alocuri pe unde nu era mulţumit şi nu s-a lăsat până ce şuviţele respective n-au stat cum trebuie. Rezultatul  a fost cât se poate de natural. Am fost surprinsă să constat că a avut dreptate în ceea ce priveşte lungimea, chiar nu se observă diferenţe,  deşi a tuns vreo 2-3 cm. În schimb, fire despicate nu mai există.

Pe final

A fost cu siguranţă o experienţă plăcută care m-a făcut să mă simt mai bine, deşi beneficiez de o viroză de sezon şi nu sunt tocmai uşor de mulţumit. Am petrecut la Maison Esthetique o oră şi jumătate, însă n-am simţit trecerea timpului. Am vorbit într-una cu Alin, e un tip foarte sociabil şi  receptiv.”

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestmail

11 Comments

  1. dorina
    Apr 8, 2011

    Imi pare bine sa aud ca nu se comporta diferit cu acei clienti care platesc mai putin, fie si prin intemediul cupoanelor.
    Si eu ma gandeam sa ma duc la un salon cu o astfel de oferta, mai ales acum inainte de Pasti.
    Tu ai sunat inainte, pentru programare, nu?

  2. Epurica
    Apr 8, 2011

    Dorina, da, trebuie sunat inainte pentru programare 🙂

  3. cristinamar
    Apr 8, 2011

    Am citit si eu pe blogul Iuliei despre Redutti, apoi am intrat si pe situl lor. Ma tenteaza si pe mine initiativa lor. Am mai achizitionat cupoane de reducerere de pe alte situri si pana acum nu am avut experiente nepacute (desi am citit pataniile unoe fete). Intrebare : in perioada in care incerci diverse servicii pe cupoane de pe Redutti poti sa achizitonezi orice cupon vrei sau iti spun cei de la Redutii ce cupoane sa iei? Si inca o intrebare : cupoanele trebuie sa fie de o anumita valoare?

  4. Epurica
    Apr 8, 2011

    Cristina, cei de la Redutti iti propun cateva variante, iar tu iti alegi ce ai vrea sa testezi. Nu are importanta valoarea cuponului. Cel mai bine da-le lor un mail.

  5. Emi
    Apr 8, 2011

    Iepurica, mai e loc si de alte fete la campania asta de testare?sau se adreseaza doar bloggeritelor 😉

    eu m-as baga

  6. modniza
    Apr 8, 2011

    a inceput toata lumea sa vaneze cupoanele acum,e interesant.mersi mult pentru descrierea,week-end placut!

  7. Epurica
    Apr 8, 2011

    Emi, din pacate eu nu stiu sa-ti zic detalii 🙁 Dar vezi ca au pe site un formular de contact unde poti sa le scrii.
    Uite ce zic ei:
    “Poţi face parte şi tu din echipa de test a Redutti.ro! Cum? Contactează-ne! Spune-ne care este motivul pentru care vrei să faci parte din campanie şi orice altceva crezi tu că te recomanda mai bine, şi te poţi alătura fetelor!”
    Aici ai formularul: http://www.redutti.ro/contact.html

  8. Ana Maria
    Apr 9, 2011

    Hey!

    Si eu mi-am achizitionat ceva vouchere pentru diverse, dar niciodata pentru par. Eu am gasit omul care intelege cel mai bine ce vreau si am devenit fidela unui salon, asa ca nu ma mai tenteaza sa incerc altceva nou. In rest, nu pot decat sa ma bucur de existenta siteurilor care ne ofera cupoanele de reduceri, pentru ca ne fac viata mai placuta si usoara; iar in cazul “distractiilor” on a budget chiar e un mare +.
    Am citit si povestiri triste in blogosfera dar ma gandesc ca tine si un pic de intuitie: daca e prea prea frumos ca sa fie adevarat, atunci probabil e ceva in neregula.

    Am vazut pozele de la experienta ta la acest salon si coafura e foarte dragalasa si parul e asa lucioooos .. great job!

  9. Crizu
    May 10, 2013

    Am fost de curand la ei, Maison Esthetique, nu o data, nu de doua ori, nu de trei ori, ci de fiecare data cand veneam acasa incepand cu 2009 pana in prezent.

    Au angajati buni. Cu mici exceptii dar in general sunt foarte ok. Intr-adevar te trateaza dragut, cu un ceai, o cafea, un cappuccino si o mica atentie. La penultima programare mi-au oferit o mani gratuita pt ca am avut o programare complexa si confirmasem o suma de plata inainte sa ma prezint la programare. Un g.est placut

    DAR si un foarte mare DAR preturile afisate pe site-ul lor sau la salon nu se potrivesc cu pretul sau costul cerut la final cand trebuie sa platesti. Am observat asta de cateva ori cand nu am confirmat financiar programarea dar am zis treaca mearga…au uitat sa-si updateze preturile de pe site….

    DAR acum cand am fost ultima oara am realizat ca nu e vorba de 2…3 lei pt un spalat, coafat pt par mediu, mani si pedi clasice si de la 115lei au sarit la 140 lei..asa brusc, eu fiind pregatita in portofel cu banii pt ei si pt alte cheltuieli. Pt unele persoane nu inseamna mult, DAR nimeni nu-mi face socoteala pe banii mei fara sa ma anunte in prealabil de schimbarile de pret chiar si inainte de programare, ca sa pot sa iau o decizie personala daca vreau sa dau acei bani in plus sau nu. Ei fac acest lucru probabil cu fiecare clienta? Mi se pare foarte incorecta atitudinea “patronilor” deoarece sper ca angajatii nu si-au dat acordul pt asa ceva.

    • Epurica
      May 14, 2013

      Crizu, fiecare salon e obligat sa aiba o lista de preturi in incinta. Intr-adevar, site-ul poate sa nu fie actualizat, dar in salon sunt obligati ca preturile sa fie cele corecte. I-ai confruntat? Ce au zis in legatura cu acest lucru?

Submit a Comment