Ce-am mai facut in ultima saptamana

Stiu, iar am fost missing in action. Insa de data aceasta chiar am avut un motiv bun: a trebuit sa trimit coletele de la Paula’s Choice mai departe, a fost mai multa munca decat estimasem si un setback destul de maricel datorat Cargusului.

Apropo de Cargus si “profesionalismul” lor. Vreau sa vedeti in ce stare au ajuns cutiile la mine:

Din fericire pagubele nu au fost foarte mari, a lipsit la apel un singur serum. Insa felul in care ei au inteles ca trebuie tratata problema si nepasarea de care au dat dovada (nu e vina noastra, e vina celor care le-au impachetat) m-au convins ca sunt o firma cu care nu vreau sa colaborez de buna-voie si pe care nu o sa-i recomand vreodata.

Din 3 pachete s-au gadit ca ar fi bine sa-mi livreze doar 2 iar al 3-lea sa se mai plimbe o zi. Bineinteles, mai mult de jumatate dintre colete nu au putut fi trimise, nu m-am putut tine de cuvant in ceea ce priveste data livrarii si per total am iesit cam sifonata din chestia asta insa e un lucru din care pot sa invat pe viitor si sper sa nu se mai intample.

In alta ordine de idei, asa cum mentionam intr-o postare anterioara, de saptamana viitoare produsele vor fi pe stoc si livrarile vor fi in maxim 2 zile lucratoare (exceptand situatiile cand sunt plecata din localitate sau nu am produsul respectiv in stoc). Voi incerca sa refac stocul la maxim 2 saptamani asa incat, chiar daca nu am un produs pe moment, sa nu fie nevoie sa asteptati prea mult dupa el.

Tot pentru saptamana viitoare pregatesc o surpriza pe care o am in plan de mai multa vreme si pe care abia acum o pot pune in practica. Veti afla mai multe detalii in postarea viitoare 🙂

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestmail

8 Comments

  1. Ale
    Mar 27, 2012

    yeeei,adica nu o sa mai trebuiasca sa asateptam o luna pana se strange de o comanda pentru ca o sa ai mereu un mic stoc?:D

  2. Maria
    Mar 28, 2012

    Pentru noi e super ca o sa ai stoc, chit ca pentru tine asta implica un anumit risc si bani blocati.
    E nasol ce ai patit cu pachetele, dar nu cred ca ai iesit asa sifonata, cel putin nu din punctul meu de vedere. Nu mi s-a parut mare lucru o zi plus minus, vorbim totusi de o comanda internationala, nu de ceasuri elvetiene. In plus de asta, ai scris tot timpul mail-uri sa ne tii la curent. Hai, capul sus si mult succes in continuare.

  3. roxy
    Mar 28, 2012

    te inteleg perfect si eu am patit ceva asemanator!

    • Dorina
      Mar 28, 2012

      Voiam doar sa-ti multumesc oficial pt tot. Nici eu nu am simtit nici o intarziere (si nici prietenele impreuna cu care am dat comanda), coletul a venit intact, produsele la fel, comunicarea a fost prompta excelenta. Una din prietene (care si-a luat 3 produse) e foarte incantata de ele si ar vrea sa mai ia ceva in 1-2 luni :).
      Multumim inca o data! o zi frumoasa!

  4. Epurica
    Mar 28, 2012

    Fetelor, va multumesc frumos pentru intelegere 🙂
    Maria, stii cum e, nu risti, nu castigi 🙂 Sper totusi sa nu fi bagat banii chiar aiurea…
    Dorina, ma bucur ca totul e ok si ca sunteti multumite. O astept pe prietena ta cu o noua comanda 🙂 Ma gandesc si la o grila de fidelizare, ca totusi, clientii fideli merita o rasplata.

  5. ale
    Mar 30, 2012

    buna epurica, cum se poate comanda din proaspata rezerva? multumesc

    • Epurica
      Mar 30, 2012

      Ale, vezi in meniul din dreapta la Comanda Paula’s Choice 🙂

Submit a Comment